mkchai 當前離線
中級會員
TOP
poontat2000 當前離線
進階會員
原帖由 mkchai 於 2009-2-18 00:04 發表 MK MTR邊個位等?
S2k 當前離線
「無錢」 改
roadwarrior 當前離線
Banned
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 S2k 於 2009-2-18 12:19 AM 發表 好似無乜人星期四交收 我想星期四晚交收,6:00pm後
原帖由 inori 於 2009-2-18 00:21 發表 mk定wan chai? 盡量星期4啦,因為星期三已經好多人
SimonMan 當前離線
ITX Enthusiast
原帖由 SimonMan 於 2009-2-18 12:40 AM 發表 我認為團長應該報告下有咩貨唔夠, 唔夠收分比某D團友