MK MTR邊個位等?

TOP

原帖由 mkchai 於 2009-2-18 00:04 發表
MK MTR邊個位等?


近DHL果到阿

TOP

想問下係咪齊貨??  之前咪好似話有d貨唔夠存貨嘅??

TOP

好似無乜人星期四交收

   我想星期四晚交收,6:00pm後

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 S2k 於 2009-2-18 12:19 AM 發表
好似無乜人星期四交收

   我想星期四晚交收,6:00pm後


mk定wan chai?
盡量星期4啦,因為星期三已經好多人

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-18 00:21 發表


mk定wan chai?
盡量星期4啦,因為星期三已經好多人


  mk喇,我諗其他人都係揀mk

TOP

我認為團長應該報告下有咩貨唔夠, 唔夠收分比某D團友

TOP

原帖由 SimonMan 於 2009-2-18 12:40 AM 發表
我認為團長應該報告下有咩貨唔夠, 唔夠收分比某D團友


夠貨唔夠貨我已經係電話講哂
如果冇講者係齊,
唔齊我先會講的

依家先點到第18包

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-18 01:51 編輯 ]

TOP

good
即係我D野齊
雖然量多,
相信我果應該好易執,
因為我買D野冇乜人買

加油

TOP