siriusw 當前離線
中級會員
TOP
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
Oh, 唔記得轉鎖咀, 請問依家轉得唔得呀? siriusw 發表於 2011-7-20 00:41
本人愚蠢..白痴一問 咁套新水冷跟薄管 連另外買的 鎖咀及管都是薄管的 我怕唔夾 ... hunterxxxyin 發表於 2011-7-20 00:41
XJAPAN83 當前離線
蔥兄唔好意思~我都想轉全鎖咀~@__@" 加陣仲可以轉嗎? 如果仲可以的話麻煩您了~! ... XJAPAN83 發表於 2011-7-20 09:12
siu1014 當前離線
初級會員
入左數,係咪PM比你睇返張紙 siu1014 發表於 2011-7-20 13:41
samtch 當前離線
進階會員
我又想訂還接受嗎? samtch 發表於 2011-7-20 14:25