Oh, 唔記得轉鎖咀, 請問依家轉得唔得呀?

TOP

Oh, 唔記得轉鎖咀, 請問依家轉得唔得呀?
siriusw 發表於 2011-7-20 00:41



    得

TOP

唔該晒, 請update我的訂單加$85轉鎖咀

TOP

本人愚蠢..白痴一問
咁套新水冷跟薄管 連另外買的 鎖咀及管都是薄管的
我怕唔夾 ...
hunterxxxyin 發表於 2011-7-20 00:41



    都係Standard既....
水冷管內徑ID:9.4 mm

水冷管外徑OD:13 mm

水管壁厚WALL: 1.8 mm

TOP

蔥兄唔好意思~我都想轉全鎖咀~@__@"
加陣仲可以轉嗎? 如果仲可以的話麻煩您了~!

TOP

蔥兄唔好意思~我都想轉全鎖咀~@__@"
加陣仲可以轉嗎? 如果仲可以的話麻煩您了~! ...
XJAPAN83 發表於 2011-7-20 09:12


OK

TOP

入左數,係咪PM比你睇返張紙

TOP

入左數,係咪PM比你睇返張紙
siu1014 發表於 2011-7-20 13:41



    YES

TOP

我又想訂還接受嗎?

TOP

我又想訂還接受嗎?
samtch 發表於 2011-7-20 14:25


訂咩?
我5點前就要confirm

TOP