amdhorus 當前離線
中級會員
回復 acd33199 明白....我就幾多拎出街同返工用....有個套就好D,雖然之前買咗個Micko套,但係好重 ... tridentdm 發表於 2011-5-31 20:51
TOP
Nonoverclocker 當前離線
acd33199 當前離線
A Sir 我想問有得拎未? Nonoverclocker 發表於 2011-6-1 10:52
k_k_chung 當前離線
初級會員
superlubu 當前離線
yikale 當前離線
好玩就玩唔好等到無得玩 ^^ ... ...
tridentdm 當前離線
回復 amdhorus 已去魔術貼及換上磁片... 去魔術貼時無可避免會將套上的第一層薄膜一同去掉.... ... tridentdm 發表於 2011-6-2 22:41