回復  acd33199


    明白....我就幾多拎出街同返工用....有個套就好D,雖然之前買咗個Micko套,但係好重 ...
tridentdm 發表於 2011-5-31 20:51
我打算人手加工做磁貼,去魔術貼
料我本身有, 用來砌模型既
有薄而強力既磁石同磁片
不過無時間

TOP

A Sir 我想問有得拎未?

TOP

A Sir 我想問有得拎未?
Nonoverclocker 發表於 2011-6-1 10:52

按首頁的名單.,妳該可以拿了

TOP

已取, 謝謝兩位 c hing 努力.

TOP

已取貨,感謝兩位師兄開團 :D

TOP

預計下一批會星期一或二寄DHL...
下星期四到五會到貨

TOP

回復 336# acd33199

辛苦哂Ching

TOP

回復 331# amdhorus

    已去魔術貼及換上磁片...
    去魔術貼時無可避免會將套上的第一層薄膜一同去掉....要小心點。
P6020050.JPG
P6020053.JPG

TOP

回復 336# acd33199


    係呢師兄咁之前D錢退咗比你未呢?

TOP

回復  amdhorus

    已去魔術貼及換上磁片...
    去魔術貼時無可避免會將套上的第一層薄膜一同去掉.... ...
tridentdm 發表於 2011-6-2 22:41
我既諗法係隱藏一d
btw效果點?

TOP