唔知led燈膽可唔可以準時到貨
hihihellohihi 發表於 2010-9-17 01:53


我正打電話追緊。
希望今晚可分好貨,明天上A shop。

TOP

回復 321# 超貧


    thanks for your hard working

TOP

我正打電話追緊。
希望今晚可分好貨,明天上A shop。
超貧 發表於 2010-9-17 11:17


師兄辛苦晒.

TOP

我正打電話追緊。
希望今晚可分好貨,明天上A shop。
超貧 發表於 17/9/2010 11:17

超貧兄

名單及貨品包裝請pm我查詢~~~

TOP

回復 323# vichkvic

HAHAHA, I also want to get my bulbs earlier

TOP

hope that I can take mine soon la.   

TOP

唔知b22釘頭幾時有呢

TOP

hope that I can take mine soon la.
rwtam 發表於 2010-9-17 23:47


hehehehe, you can take yours tomorrow

TOP

超貧兄辛苦晒!

TOP

回復 327# hihihellohihi


    I hope it will be next Wednesday

TOP