超貧 當前離線
進階會員
唔知led燈膽可唔可以準時到貨 hihihellohihi 發表於 2010-9-17 01:53
TOP
agent_smith 當前離線
vichkvic 當前離線
中級會員
我正打電話追緊。 希望今晚可分好貨,明天上A shop。 超貧 發表於 2010-9-17 11:17
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
我正打電話追緊。 希望今晚可分好貨,明天上A shop。 超貧 發表於 17/9/2010 11:17
rwtam 當前離線
hihihellohihi 當前離線
魚樂部
hope that I can take mine soon la. rwtam 發表於 2010-9-17 23:47
haha009 當前離線
初級會員