A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
如果到時屋企冇人點算 @_@ 可另外約時間? kit222 發表於 30/6/2014 15:12
TOP
由發貨到香港收貨係咪要多一日? massachusettes 發表於 30/6/2014 15:14
ming_y0224 當前離線
中級會員
fuy2 當前離線
初級會員
massachusettes 當前離線
oscar811 當前離線
DeFiniLoGy 當前離線
進階會員
而家先睇到買唔到 請問7月會有團購嗎? oscar811 發表於 2014-7-2 19:50
T-o-Y 當前離線
jellybeanhk 當前離線
希望收到貨既朋友講聲 等大家有個準備 jellybeanhk 發表於 2014-7-3 12:35