irvingtin 當前離線
進階會員
TOP
june19 當前離線
ranlai 當前離線
元老會
Ranlai兄^^ 我已拎貨同用左幾日都無問題~ 同我試過之前唔得HDD全部都用倒~ 1A個HDD都無問題~ 今次真係唔該 ... june19 發表於 2011-8-23 12:04
ypco 當前離線
Banned
rm1138 當前離線
中級會員
回復 ranlai 我係上一團既, 我發覺我個盒如果岩岩format完,就咁入個幾ISO黎裝Ubuntu/Windows XP 就好正 ... rm1138 發表於 2011-8-23 15:19
回復 ranlai 你25號上A-Shop 拎?? 幾點上去?? 我25號要 6點幾先過到去 rm1138 發表於 2011-8-23 15:33
man0000 當前離線