我仲未囉呀...
要25/8 先得閒
希望無問題啦..

TOP

Ranlai兄^^
我已拎貨同用左幾日都無問題~
同我試過之前唔得HDD全部都用倒~
1A個HDD都無問題~
今次真係唔該你^^
Thx

TOP

Ranlai兄^^
我已拎貨同用左幾日都無問題~
同我試過之前唔得HDD全部都用倒~
1A個HDD都無問題~
今次真係唔該 ...
june19 發表於 2011-8-23 12:04


客氣,最緊要用到~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 310# ranlai

我係上一團既,
我發覺我個盒如果岩岩format完,就咁入個幾ISO黎裝Ubuntu/Windows XP 就好正常,但係一入左一堆其他檔案(相/歌 200GB左右,我個HDD係500GB)入去,再裝Ubuntu/Windows XP 會裝裝下停左,如果想抄野入去有時都抄唔到,用過另一部電腦試,都係咁

TOP

本帖最後由 ranlai 於 2011-8-23 15:31 編輯
回復  ranlai

我係上一團既,
我發覺我個盒如果岩岩format完,就咁入個幾ISO黎裝Ubuntu/Windows XP 就好正 ...
rm1138 發表於 2011-8-23 15:19



    放唔放低埋?我順手一次過~ps.連埋隻HDD~

TOP

回復 316# ranlai


    你25號上A-Shop 拎??  幾點上去?? 我25號要 6點幾先過到去

TOP

本帖最後由 ranlai 於 2011-8-23 15:42 編輯
回復  ranlai


    你25號上A-Shop 拎??  幾點上去?? 我25號要 6點幾先過到去
rm1138 發表於 2011-8-23 15:33


我搵人上去收走~9:00PM左右~
PS.記得跟埋隻HDD比埋我~
我一次過放晒去代理~等佢地攪~

TOP

已取,一切正常,謝謝

TOP

回復 318# ranlai


    OK 我今晚再試試 有問題 25號放上A-Shop

TOP