bbb610 當前離線
中級會員
TOP
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 bbb610 於 2009-2-17 05:10 PM 發表 放上a shop,係咪星期5有得拿
chintungyip 當前離線
進階會員
原帖由 inori 於 2009-2-17 18:06 發表 YES
poontat2000 當前離線
augus 當前離線
S2k 當前離線
「無錢」 改
原帖由 chintungyip 於 2009-2-17 06:27 PM 發表 我面交都冇問題 邊個快D
原帖由 S2k 於 2009-2-17 08:13 PM 發表 想問下派貨流程,係星期三會派,咁星期四and星期五會唔會?? 定係星期三未拎就放晒上a shop?? 除左時間係定左之外,有冇話定左邊(幾)日派貨??
emosdnah 當前離線
無法識別 當前離線
原帖由 inori 於 2009-2-17 20:22 發表 星期四/五亦可, 請留意#1