放上a shop,係咪星期5有得拿

TOP

原帖由 bbb610 於 2009-2-17 05:10 PM 發表
放上a shop,係咪星期5有得拿


YES

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-17 18:06 發表


YES

幾時放上A?
我想盡快玩

TOP

我面交都冇問題
邊個快D

TOP

麻煩樓主~我會聽日星期三六點九旺角地鐵站

TOP

團主 星期三6:45pm-7:30pm 旺角MTR 交收

TOP

想問下派貨流程,係星期三會派,咁星期四and星期五會唔會??   定係星期三未拎就放晒上a shop??  除左時間係定左之外,有冇話定左邊(幾)日派貨??

TOP

原帖由 chintungyip 於 2009-2-17 06:27 PM 發表
我面交都冇問題
邊個快D

原帖由 S2k 於 2009-2-17 08:13 PM 發表
想問下派貨流程,係星期三會派,咁星期四and星期五會唔會??   定係星期三未拎就放晒上a shop??  除左時間係定左之外,有冇話定左邊(幾)日派貨??


星期四/五亦可,一定要7:30pm之後既請同我講
星期三一定派,星期四五視孚你地有冇人要,冇人要星期四五我當然唔會出現啦~
只有回過post既放a shop者我先會放上a shop(星期四晚我先會放上去)
請留意#1

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-17 20:28 編輯 ]

TOP

團長如果星期六邊區方便你如果唔得既都係要上a shop

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-17 20:22 發表




星期四/五亦可,
請留意#1

今日搵唔搵到膠袋呢

TOP