a sir 上團買左張m38 依家枝氣壓棒漏汁 有冇得另購過一枝

TOP

a sir 上團買左張m38 依家枝氣壓棒漏汁 有冇得另購過一枝
Field 發表於 2014-6-27 23:18

咁得人驚

TOP

回覆 292# ss08116g


    相信只係個別事件
btw 小弟75kg同枝棒已失去升降功能..

TOP

回覆 293# Field

75kg已經爆,我屋企個張120kg坐落去都未爆,咁我係咪換得...?

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回覆  ss08116g


    相信只係個別事件
btw 小弟75kg同枝棒已失去升降功能.. ...
Field 發表於 2014-6-28 11:29



    70,80KG好多男人都差唔多啦,唔係咁化學掛?

TOP

回覆  ss08116g


    相信只係個別事件
btw 小弟75kg同枝棒已失去升降功能.. ...
Field 發表於 2014-6-28 11:29

CHING 買左幾耐

TOP

回覆 296# #翹~*


    上團買入 好似4月左右

TOP

其實我只係想買過枝新棒換
我相信只係我手神差

TOP

本帖最後由 kwloli 於 2014-6-28 14:35 編輯
其實我只係想買過枝新棒換
我相信只係我手神差
Field 發表於 2014-6-28 14:06

真可怕,請問可以貼張圖看下0.0?

TOP

唔係頭一年, 免費保修? 如果未過期. 問下點做保養.

TOP