你有無按實POWER鏈幾秒, 等佢開左機先充電?
kenkendee 發表於 2013-3-6 08:22


原來要咁做先...多謝CHING教路..

TOP

原來要咁做先...多謝CHING教路..
rayleecs 發表於 2013-3-6 10:00



    NO PROBLEM LA

TOP

原來好多人都唔識用.....

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2013-3-6 16:31 編輯
舊電個USB頭真係好實,連USB個條線個頭都「脫頭而出」,但我用左右搖一下方式,就easy得多了;個igogotv, 我就 ...
nkhlam1015 發表於 2013-3-5 09:17


舊電個USB頭真係好...實

TOP

我都係,玩左幾日,經常彈app,好多時無啦啦會reboot,間唔中reboot但boot唔起,
質量好到呢......令我 ...
terryno1hk 發表於 2013-3-3 12:17



出現同樣情況, 一開機巳經HANG UI
入MARKET 未LOAD完又HANG
入 Browser 又HANG
有時重會自動Reboot....
遲D要去MP換機....

TOP

星期五至黎攞貨!

TOP

igogo tv 有無得上 andriod 4.0?
係唔係無得用market dl apps?

thanks
chaichaichai 發表於 2013-3-5 20:01



部機已經係404,可以 dl apps

TOP

OH~~~~ 幣! 呢幾日冇上黎,唔知道 07/Mar 係死線添 X(

TOP

終於出事喇,以為自己好彩添。個搖控無跌過,無撞過,只係冇電換過電,無事,過兩天,short咗!

TOP