A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
訂左線可以明天取貨? cccccctt 發表於 20/9/2011 08:37
TOP
A sir, 想問下仲有冇 MP-US3+? THX shunfat_bid 發表於 20/9/2011 02:58
wilsonho1211 當前離線
第一次用AMD
進階會員
fatchoi 當前離線
無剩貨了~~~ A君 發表於 2011-9-20 21:33
A Sir唔好意思, 小弟之前訂咗卡同USB線, 已經攞咗卡. 但係下個禮拜出Trip, 唔得閒上嚟攞. 小弟見到有其 ... fatchoi 發表於 21/9/2011 11:34
13. usb3.0 A to A ---團購價$$33 係咪USB3.0延長線(公->母)? 如果係, 有無得加單 wilsonho1211 發表於 20/9/2011 23:24
唔緊要,小事而已 A君 發表於 2011-9-21 13:49
j2eelover 當前離線
中級會員
線材會今晚到~~ A君 發表於 2011-9-23 15:06
A sir, 我星期一, 中午過來攞. j2eelover 發表於 23/9/2011 18:55