原帖由 Coach 於 2009-3-4 05:08 PM 發表 
睇番前面的post有講
樓主一路都唔答買家問題
只講唔係taobao來貨
到比人踢爆, 貨同taobao一樣, 人地仲平d
就講到好似其他人唔啱
平同貴唔係問題,有D團友係冇VISA,係TAOBAO買唔到野,
YAHXX亦有D"大人"假得好離譜,質素差,
我相信大家唔會介意比團長收少少油水黎幫佢地囉到質素好既中文版
但係問極都唔講明中文版同日版就好有魚目混珠之嫌
再者仲惡人先告狀.....真係...我都唔知講咩好...
BTW我本人其實都唔想依團取消,因為我都想要隻豆腐同音樂枕 |