原帖由 Coach 於 2009-3-4 17:52 發表


應該唔係


咁大鑊

TOP

我取消我全部order...

TOP

原帖由 Coach 於 2009-3-4 05:08 PM 發表
睇番前面的post有講

樓主一路都唔答買家問題
只講唔係taobao來貨

到比人踢爆, 貨同taobao一樣, 人地仲平d
就講到好似其他人唔啱


平同貴唔係問題,有D團友係冇VISA,係TAOBAO買唔到野,
YAHXX亦有D"大人"假得好離譜,質素差,
我相信大家唔會介意比團長收少少油水黎幫佢地囉到質素好既中文版
但係問極都唔講明中文版同日版就好有魚目混珠之嫌
再者仲惡人先告狀.....真係...我都唔知講咩好...

BTW我本人其實都唔想依團取消,因為我都想要隻豆腐同音樂枕

TOP

原帖由 newbox 於 2009-3-4 17:49 發表
咁D spacerail 係咪正貨先


正版係 Bandai 出
叫 spacewarp
唔係叫 spacerail  呢隻係大陸 copy 出黎
不過我係  yahxx 買左 LV5 $200  如果 Bandai 貴好多...呢個真係幾好玩
砌緊就砌完 質素都ok  咁d 膠就緊係冇 Bandai 個d 咁靚

TOP

原帖由 cool4u_hk 於 2009-3-4 06:07 PM 發表


正版係 Bandai 出
叫 spacewarp
唔係叫 spacerail  呢隻係大陸 copy 出黎
不過我係  yahxx 買左 LV5 $200  如果 Bandai 貴好多...呢個真係幾好玩
砌緊就砌完 質素都ok  咁d 膠就緊係冇 Bandai 個d 咁靚


Bandai果隻我係三聯睇到好似LV1定唔知LV2都要三四舊水
都係spacerail抵玩

TOP

原帖由 inori 於 2009-3-4 18:12 發表


Bandai果隻我係三聯睇到好似LV1定唔知LV2都要三四舊水
都係spacerail抵玩

冇VISA卡
搵下D FD先

TOP

咁E家點呀?
樓主講下野啦..

TOP

我想問下咩係4人幫??
我睇返d post, 由頭到尾樓主好似都係響度九唔搭八....

無論如何, 既然賣貨既同d貨都有問題....
我都係取消個order

TOP

HKDMC         全數order取消

TOP

咁我都取消ALL啦~
查實我都唔知乜事

TOP