ea11-R 當前離線
進階會員
TOP
MrKFung 當前離線
中級會員
sunnyhoho 當前離線
初級會員
colonelthigh 當前離線
kamchicken 當前離線
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
今團有無得做埋腳墊? ea11-R 發表於 20/8/2013 01:37
請問A Sir 價錢是否已包運費? sunnyhoho 發表於 20/8/2013 04:58
請問A Sir , 小弟家住東涌, 洗唔洗另加收費/運費? 唔該 colonelthigh 發表於 20/8/2013 09:18
A Sir 我想問下J01-1咁既大細係咪冇全網版? 若果坐同"埃"都係全網好似得高身既款式有 間房擺唔落咁大張,但 ... fanzone 發表於 19/8/2013 22:53
awanml 當前離線