新年期間,留意住HKEPC,會有特別活動呢
A君 發表於 2012-1-13 18:58



    莫非係去a shop同你團拜, "豆"a sir 封大利是???

TOP

年1-5要返大6...希望返到呢仲有野玩玩

TOP

本帖最後由 A君 於 2012-1-20 19:37 編輯

我睇過獎品名單,相當之唔錯啊

TOP

TOP

活動詳情
A君 發表於 2012-1-20 19:37


請問A Shop今晚收幾點? Thanks

TOP

請問A Shop今晚收幾點? Thanks
pandahk 發表於 30/1/2012 13:57


9:30

TOP