請問訂左幾耐有貨?

TOP

請問訂左幾耐有貨?
keiths 發表於 2011-9-17 22:45


三日內會全部放上a shop

TOP

三日內會全部放上a shop
An哥 發表於 2011-9-17 22:49



    請問介唔介意放個SAMPLE嚮A SHOP,等大家可以望下

TOP

回復 1# An哥


    有問題如何保養?

TOP

想問下可唔可以用火牛?
真係唔會有15.5寸返?

TOP

回復 23# keiths

a shop 未必有位掛wor...要問問a sir
旺角始創地庫同兆萬3樓格仔舖都有現貨睇.

保用拎上我荃灣公司, http://www.dartman.hk/support.html

TOP

hirodo x1~~~

TOP

如果多D選擇就正啦!
團主會再考慮加多D款式嗎??

TOP

其實佢總寛係有15吋, 係個肉13吋.
An哥 發表於 2011-9-17 22:38


得13吋, 我唔要了~

TOP

語音提示係用來報分?

TOP