原帖由 tttim 於 2009-12-29 07:26 發表


$400以內先合理!?
咁你地有無人攪?
如果有人做到$400以內,我都同佢買...
宜家係訂20部...唔係兩三部,講緊個cost差唔多成萬...攪手風險重大...
你地係每人先比50%一部,我係比其餘總數gee 50%...
如果你地自願比70%訂,我都可以做到$460

我可以做到$400,除非大家自願比90%訂,
水貨,又無保,有無人願意呀



.....................50%訂...........撻訂唔係你有so咩 - w -   (說笑)
咦到好多ching肯 full pay嫁

TOP

原帖由 smalwind 於 2009-12-29 08:01 發表



.....................50%訂...........撻訂唔係你有so咩 - w -   (說笑)
咦到好多ching肯 full pay嫁

登記左想比人打o羊
佢地肯70%都好啦...始終total差唔多成萬,我比一半都幾甘...
再唔係我自己買兩三部算啦..

[ 本帖最後由 tttim 於 2009-12-29 08:27 編輯 ]

TOP

師兄依家都係得幾個人要,不如就要幾部大家玩算啦~你又唔使咁大風險,我地可以平的~

TOP

不如改為先收足全價, 做到$400以內, 所有人過晒數搞手之後落order訂, 咁應該對搞手冇咩風險
例如A Sir代收款, 到貨後搞手再向A Sir收錢, 又得唔得呢?

其實原計劃都唔駛驚有人甩底, 放番出黎好快俾人掃清, 仲賺多左訂金

[ 本帖最後由 riskd934 於 2009-12-29 10:17 編輯 ]

TOP

a little bit expensive........
This price, I recommand the other sandisk MP3 --- Sansa Fuze, I use it a yr, sound good, clear and warm, I never try Clip+, but I tried the old Clip verson, for me, Fuze & Clip is same type mp3.....

For me, I wanna buy 2 or 3 this player for gift. but this price I buy it for myself is a better way.

TOP

原帖由 riskd934 於 2009-12-29 10:07 發表
不如改為先收足全價, 做到$400以內, 所有人過晒數搞手之後落order訂, 咁應該對搞手冇咩風險
例如A Sir代收款, 到貨後搞手再向A Sir收錢, 又得唔得呢?

其實原計劃都唔駛驚有人甩底, 放番出黎好快俾人掃清, 仲賺多左訂金


咁不如a-sir攪啦~但係之前問過佢話風險大
而家我改$450,每部賺$70
10部成團,如果無人要我自己買lu~

[ 本帖最後由 tttim 於 2009-12-29 10:59 編輯 ]

TOP

我又唔介意full pay喎, 最緊要平得幾多得幾多

唔該晒c-hing搞group order~

TOP

原帖由 tttim 於 2009-12-29 07:26 發表


$400以內先合理!?
咁你地有無人攪?
如果有人做到$400以內,我都同佢買...
宜家係訂20部...唔係兩三部,講緊個cost差唔多成萬...攪手風險重大...
你地係每人先比50%一部,我係比其餘總數gee 50%...
如果你地自願比70%訂,我都可以做到$460

我可以做到$400,除非大家自願比90%訂,
水貨,又無保,有無人願意呀


我覺得俾全費都OK WOR~~~

CANDYCHAN611 藍色 X1

TOP

I agreed:  全費都OK  
(if more ppl buy, then you also 賺 )

You can think about... low risk, high return (全費 paid), more ppl beneifit

TOP

比全費可以$400?

TOP