提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

已取~thanks

TOP

Broadcom 5721 x1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我呢幾日有出去SSP先囉, thanx

TOP

原帖由 loty 於 2009-5-14 08:25 發表
我會用bt的....
但係屋企用小水喉而已....快極有限?
那與onboard lan有什麼分別??有無數據?
例如同一條水喉....用onboard就3x KB/s....換左可以去到5x/KB/s?

點都冇可能over你bandwidth, 只係更加能用盡你既bandwidth
e.g. 本身你條線, 最高64KB/sec, 但係同時1000個連線得翻30KB/sec
換左之後, 最高仍然係64KB/sec, 但係1000個連線可能仲有50KB/sec

TOP

取消~~

[ 本帖最後由 RX-8 於 2009-5-18 12:21 編輯 ]

TOP

已取card, 安裝左,感覺好似爽左D啵~ 謝謝!

[ 本帖最後由 siulee88 於 2009-5-18 20:59 編輯 ]

TOP