幾時開第二團??

今日得閒睇下D貨品,先發覺原來買漏左野…………

TOP

Ashop 貨已取,謝謝

TOP

已取。
thx.

TOP

Ashop 貨已取,謝謝

TOP

已取,thx

TOP

已取thx

TOP

昨晚已取貨,唔該SUP同A Sir

TOP

已往A Shop 取貨,謝謝。

TOP

Thanks all,
未取ching必須10 Feb前取

TOP

A shop 已取,THX

TOP