master_yoda 當前離線
團購攪手
進階會員
原帖由 HenryHH 於 2009-2-5 02:00 發表 團長出左頭50個中獎號碼未?
TOP
FZ8028 當前離線
原帖由 cool4u_hk 於 2009-2-5 02:17 發表 今日有冇睇新聞 d水客點出火車站...用同一方法 應該節省唔少
yschan 當前離線
中級會員
原帖由 master_yoda 於 2009-2-5 02:24 發表 出左,不過未整理好,因為有少部份 member唔齊料,同埋匯豐5:30後過數果d仲未display到出黎.........所以要聽日先announce 得 by the way, 你飲到頭啖湯的
irvingtin 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 irvingtin 於 2009-2-5 02:40 AM 發表 我以為樓主已經有運輸既方法...... 不過一直都諗, 電子野出境要唔要報關同打稅??? 我以前做物流, 入境就要, 出境未試過~~
hkgoodman 當前離線
rai 當前離線
太空人 當前離線