原帖由 HenryHH 於 2009-2-5 02:00 發表
團長出左頭50個中獎號碼未?


出左,不過未整理好,因為有少部份 member唔齊料,同埋匯豐5:30後過數果d仲未display到出黎.........所以要聽日先announce 得

by the way, 你飲到頭啖湯的

TOP

原帖由 cool4u_hk 於 2009-2-5 02:17 發表


今日有冇睇新聞
d水客點出火車站...用同一方法 應該節省唔少

水貨客一車野都咁難過XDD
樓主咁多同咁大箱 點樣用果隻方法

TOP

樓主,我send左email同入數紙比你,你係唔係會PM confirm我架??

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-5 02:24 發表


出左,不過未整理好,因為有少部份 member唔齊料,同埋匯豐5:30後過數果d仲未display到出黎.........所以要聽日先announce 得

by the way, 你飲到頭啖湯的

咁我有無份先
xddd 我錢都預備了

TOP

Hi all,

禽日交左deposit既,全部都係第一水羅貨
名單我會稍後update

個別member未入數又想早d羅貨既,請PM我儘量彈性處理

THX^^

TOP

我以為樓主已經有運輸既方法......

不過一直都諗, 電子野出境要唔要報關同打稅???
我以前做物流, 入境就要, 出境未試過~~

TOP

原帖由 irvingtin 於 2009-2-5 02:40 AM 發表
我以為樓主已經有運輸既方法......

不過一直都諗, 電子野出境要唔要報關同打稅???
我以前做物流, 入境就要, 出境未試過~~


出境(出大陸唔洗),入境先要(囉番大陸要)

TOP

係喎! 幫團長提一提大家, 請留意二樓, 我們去取機係要付A fee的! 唔好個個淨係帶尾數628就取機呀! A fee好似係5蚊係咪呀?

TOP

團長, 唔好意思, 請問個第一團既list係唔係漏左我?
定係你收唔到我個e-mail?

TOP

入左數同send左email

TOP