應該係想一人一包 包好哂易分d

[ 本帖最後由 cheaphin 於 2009-2-16 21:44 編輯 ]

TOP

原帖由 cheaphin 於 2009-2-16 09:44 PM 發表
應該係想一人一包 包好哂易分d


對,冇錯
因為我冇可能即場逐件逐件咁執比你...好哂時間

好似咁既膠袋
16022009372.jpg

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-16 22:09 編輯 ]

TOP

MTR隔離[譚臣道個度都好似有]

TOP

原帖由 無法識別 於 2009-2-16 10:06 PM 發表
MTR隔離[譚臣道個度都好似有]


OK~我聽日去睇睇

TOP

我D貨似乎唔能夠用1個膠袋入喎

[ 本帖最後由 SimonMan 於 2009-2-16 22:23 編輯 ]

TOP

原帖由 SimonMan 於 2009-2-16 10:22 PM 發表
我D貨似乎唔能夠用1個膠袋入喎


咁咪分二個/三個囉

TOP

我覺得我地好恐怖
各位睇番依家SHOP個網址
乜都冇哂咁....
我地係咪幫店主大清貨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 無法識別 於 2009-2-16 22:46 發表
我覺得我地好恐怖
各位睇番依家SHOP個網址
乜都冇哂咁....
我地係咪幫店主大清貨


幾好玩 幾時又爆第2間

TOP