仲有無得買? x3

TOP

請問有邊位未收到貨?

TOP

為免造成混亂
請留意下次開團

TOP

我未收貨
煩請a sir幫忙跟進
Thx

TOP

我未收貨
煩請a sir幫忙跟進
Thx
bbsnake 發表於 13/4/2015 19:36


到了香港十多天,查緊咩事

TOP

本帖最後由 bbsnake 於 2015-4-13 20:05 編輯
到了香港十多天,查緊咩事
A君 發表於 2015-4-13 19:52


我係小數買m37會唔會..........
但先感謝a sir

TOP

唔該A sir, 今日收左貨,不過有missing parts,send 左email 俾你,請A sir幫手跟進。

TOP

我訂2 張 M38 收得 1 張

TOP

請問有邊位未收到貨?
A君 發表於 2015-4-13 15:07



A Sir...我未收貨.
不過我唔急.
因為屋企仲做緊裝修

TOP

我未收到

TOP