dearglucose 當前離線
初級會員
TOP
原帖由 dearglucose 於 2009-10-12 01:47 發表 我呢塊係咪有得攞啦? dearglucose: Filco FKBN104M/EB $850 - 152/F
Nazcar 當前離線
進階會員
原帖由 dearglucose 於 2009-10-12 16:53 發表 今日我去攞咗呢個茶filco啦,依家用緊,第一次用機械kb真系有d唔慣,手感好軟 不過做工好靚
CTH 當前離線
原帖由 Nazcar 於 2009-10-12 21:52 發表 filco造工真係唔錯,唔似cherry咁bunny ,但茶軸太軟啦 我成日都會按錯制出雙字 等下團入隻青軸先
原帖由 dearglucose 於 2009-10-13 00:11 發表 Cherry個樣好老土呀,我頂唔順 茶軸真係好軟好軟,不過打得好快,用多一陣好舒服,因為打字好似唔使力咁
原帖由 Nazcar 於 2009-10-13 20:51 發表 問題係太軟啦 我手指又大力,好容易按左唔知所以出雙字 anyway Filco D款真係好耐看,機械keyboard可以用好耐架嘛
大食懶豬仔飽 當前離線
99hk.biz 當前離線
原帖由 CTH 於 2009-10-12 22:34 發表 CTH: Filco FKBN104MC/EB $850 - 58/F 到左未呢?
原帖由 大食懶豬仔飽 於 2009-10-14 01:07 發表 我都有隻Filco茶軸係公司用, 又係成日打double字, 今次入咗隻Cherry青軸睇吓會唔會好d. P.S. 幾時有貨到呢?
agent_smith 當前離線