我呢塊係咪有得攞啦?
dearglucose: Filco FKBN104M/EB $850 - 152/F

TOP

原帖由 dearglucose 於 2009-10-12 01:47 發表
我呢塊係咪有得攞啦?
dearglucose: Filco FKBN104M/EB $850 - 152/F

今日我去攞咗呢個茶filco啦,依家用緊,第一次用機械kb真系有d唔慣,手感好軟
不過做工好靚

TOP

原帖由 dearglucose 於 2009-10-12 16:53 發表

今日我去攞咗呢個茶filco啦,依家用緊,第一次用機械kb真系有d唔慣,手感好軟
不過做工好靚


filco造工真係唔錯,唔似cherry咁bunny ,但茶軸太軟啦 我成日都會按錯制出雙字
等下團入隻青軸先

TOP

CTH: Filco FKBN104MC/EB $850 - 58/F
到左未呢?

TOP

原帖由 Nazcar 於 2009-10-12 21:52 發表


filco造工真係唔錯,唔似cherry咁bunny ,但茶軸太軟啦 我成日都會按錯制出雙字
等下團入隻青軸先

Cherry個樣好老土呀,我頂唔順
茶軸真係好軟好軟,不過打得好快,用多一陣好舒服,因為打字好似唔使力咁

TOP

原帖由 dearglucose 於 2009-10-13 00:11 發表

Cherry個樣好老土呀,我頂唔順
茶軸真係好軟好軟,不過打得好快,用多一陣好舒服,因為打字好似唔使力咁

問題係太軟啦 我手指又大力,好容易按左唔知所以出雙字
anyway Filco D款真係好耐看,機械keyboard可以用好耐架嘛

TOP

原帖由 Nazcar 於 2009-10-13 20:51 發表

問題係太軟啦 我手指又大力,好容易按左唔知所以出雙字
anyway Filco D款真係好耐看,機械keyboard可以用好耐架嘛

佢設計簡潔,所以唔會過時,點解依家咁少人用機械鍵盤嫁,真係好正,雖然貴就係貴d,但係其實好值。部電腦主機用幾年就壞,機械鍵盤用咁耐其實好值得投資

TOP

我都有隻Filco茶軸係公司用, 又係成日打double字, 今次入咗隻Cherry青軸睇吓會唔會好d.

P.S. 幾時有貨到呢?

TOP

原帖由 CTH 於 2009-10-12 22:34 發表
CTH: Filco FKBN104MC/EB $850 - 58/F
到左未呢?


Filco MC 最快要月尾

原帖由 大食懶豬仔飽 於 2009-10-14 01:07 發表
我都有隻Filco茶軸係公司用, 又係成日打double字, 今次入咗隻Cherry青軸睇吓會唔會好d.

P.S. 幾時有貨到呢?


Cherry 快架喇

TOP

mr 99. can i order mousekeep for ikari laser mouse?

TOP