Darkaz 當前離線
Who care?
進階會員
原帖由 cfl1008 於 2009-2-16 20:05 發表 可以add order嗎?
TOP
newbox 當前離線
原帖由 newbox 於 2009-2-16 20:18 發表 放A SHOP既話,最遲要幾時拎??
預定星期三6:45pm-7:30pm在旺角MTR分貨 (因本人六點先係灣仔放工,所以有遲冇早) a shop者則我會係當日旺角派完貨我先會去ssp放係a shop
每次/單$5~~1星期(付貨人比,可商議) 過期每天$1 http://hkepc.com/forum/viewthrea ... &extra=page%3D1
無法識別 當前離線
原帖由 Darkaz 於 2009-2-16 20:21 發表
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 inori 於 2009-2-16 21:27 發表 各位團員,小弟有一個難題, 我冇膠袋分貨.... 岩岩番到屋企先醒起, 急急腳出番ssp搵膠袋鋪,不過成8點幾9點,都關哂 有冇團員知道灣仔邊度有膠袋賣? 如果唔係聽晚先再出ssp買膠袋可能星期三派唔切貨:funk: 再者我都冇可能一次過拎兩箱貨番公司然後等放工去旺角派完再去a 所以我決定星期四7:00pm先放上A
cheungmanhoi 當前離線
tafdom 當前離線
LAL Forever
中級會員
忌廉麻美 當前離線