原帖由 cfl1008 於 2009-2-16 20:05 發表
可以add order嗎?

貨都到左仲add order, 玩野乎?

TOP

放A SHOP既話,最遲可以幾時拎??

[ 本帖最後由 newbox 於 2009-2-16 20:20 編輯 ]

TOP

原帖由 newbox 於 2009-2-16 20:18 發表
放A SHOP既話,最遲要幾時拎??
預定星期三6:45pm-7:30pm在旺角MTR分貨
(因本人六點先係灣仔放工,所以有遲冇早)
a shop者則我會係當日旺角派完貨我先會去ssp放係a shop
每次/單$5~~1星期(付貨人比,可商議)
過期每天$1
http://hkepc.com/forum/viewthrea ... &extra=page%3D1

so.......

[ 本帖最後由 Darkaz 於 2009-2-16 21:34 編輯 ]

TOP

原帖由 Darkaz 於 2009-2-16 20:21 發表




ICON POST喎
是但"NIU"隻字落去都好

TOP

各位團員,小弟有一個難題,
我冇膠袋分貨....
岩岩番到屋企先醒起,
急急腳出番ssp搵膠袋鋪,不過成8點幾9點,都關哂
有冇團員知道灣仔邊度有膠袋賣?
如果唔係聽晚先再出ssp買膠袋可能星期三派唔切貨:funk:
再者我都冇可能一次過拎兩箱貨番公司然後等放工去旺角派完再去a
所以我決定星期四7:00pm先放上A

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-16 21:30 編輯 ]

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-16 21:27 發表
各位團員,小弟有一個難題,
我冇膠袋分貨....
岩岩番到屋企先醒起,
急急腳出番ssp搵膠袋鋪,不過成8點幾9點,都關哂
有冇團員知道灣仔邊度有膠袋賣?
如果唔係聽晚先再出ssp買膠袋可能星期三派唔切貨:funk:
再者我都冇可能一次過拎兩箱貨番公司然後等放工去旺角派完再去a
所以我決定星期四7:00pm先放上A

你要邊隻膠袋??
我指咩SIZE

[ 本帖最後由 無法識別 於 2009-2-16 21:31 編輯 ]

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-16 21:27 發表
各位團員,小弟有一個難題,
我冇膠袋分貨....
岩岩番到屋企先醒起,
急急腳出番ssp搵膠袋鋪,不過成8點幾9點,都關哂
有冇團員知道灣仔邊度有膠袋賣?
如果唔係聽晚先再出ssp買膠袋可能星期三派唔切貨:funk:
再者我都冇可能一次過拎兩箱貨番公司然後等放工去旺角派完再去a
所以我決定星期四7:00pm先放上A

點解要出ssp買膠袋??

TOP

回覆 265# 的帖子

我個人黎講咩袋都無所謂
係灣仔駱克道同菲林明道交界有間五金鋪
可能會有

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-16 21:27 發表
各位團員,小弟有一個難題,
我冇膠袋分貨....
岩岩番到屋企先醒起,
急急腳出番ssp搵膠袋鋪,不過成8點幾9點,都關哂
有冇團員知道灣仔邊度有膠袋賣?
如果唔係聽晚先再出ssp買膠袋可能星期三派唔切貨:funk:
再者我都冇可能一次過拎兩箱貨番公司然後等放工去旺角派完再去a
所以我決定星期四7:00pm先放上A

我地自備袋得唔得??

TOP

我會自備袋。

定你想一人一包咁包好哂 ?

TOP