ratrex 當前離線
進階會員
TOP
treelazy 當前離線
初級會員
FZ8028 當前離線
原帖由 treelazy 於 2009-2-5 00:48 發表 原本以為早d comfirm 就有,突然改過數先到先得............... 又冇話第二水幾時 好似我咁返完night, 起身就唔知有冇 都唔知過唔過數好
kmleon 當前離線
中級會員
master_yoda 當前離線
團購攪手
原帖由 FZ8028 於 2009-2-5 00:52 發表 唔好咁嬲住先師兄 第2水 咪第2水無咩所謂啦 最多遲少少到手姐 樓主都好辛苦 因為唸緊50部機 自已羅既話佢要點過關
原帖由 master_yoda 於 2009-2-5 01:32 發表 大大請息怒,分批訂貨背後真係有很多原因的,一言難盡....... 不過敢做團長接咁多order,我都有2手準備既
原帖由 kmleon 於 2009-2-5 01:27 發表 I already confirmed at #47, Why I still can't receive PM?
原帖由 FZ8028 於 2009-2-5 00:13 發表 想問呢隻線 岩唔岩呢款機頂盒用
pl876 當前離線
玩到都唔知玩乜好
長老會員