剛剛經網上入數~ thx~

TOP

原本以為早d comfirm 就有,突然改過數先到先得...............
又冇話第二水幾時
好似我咁返完night, 起身就唔知有冇
都唔知過唔過數好

TOP

原帖由 treelazy 於 2009-2-5 00:48 發表
原本以為早d comfirm 就有,突然改過數先到先得...............
又冇話第二水幾時
好似我咁返完night, 起身就唔知有冇
都唔知過唔過數好

唔好咁嬲住先師兄
第2水 咪第2水無咩所謂啦 最多遲少少到手姐
樓主都好辛苦 因為唸緊50部機 自已羅既話佢要點過關

TOP

I already confirmed at  #47, Why I still can't receive PM?

TOP

原帖由 treelazy 於 2009-2-5 00:48 發表
原本以為早d comfirm 就有,突然改過數先到先得...............
又冇話第二水幾時
好似我咁返完night, 起身就唔知有冇
都唔知過唔過數好


大大請息怒,分批訂貨背後真係有很多原因的,一言難盡.......

不過敢做團長接咁多order,我都有2手準備既

TOP

原帖由 FZ8028 於 2009-2-5 00:52 發表

唔好咁嬲住先師兄
第2水 咪第2水無咩所謂啦 最多遲少少到手姐
樓主都好辛苦 因為唸緊50部機 自已羅既話佢要點過關


我都明白樓主幸苦
但係由咨詢開始支持,突然話下一水加單先有......
邊個包加單就有?

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-5 01:32 發表


大大請息怒,分批訂貨背後真係有很多原因的,一言難盡.......

不過敢做團長接咁多order,我都有2手準備既

師兄幫手睇睇#259 條線岩唔岩洗?

TOP

原帖由 kmleon 於 2009-2-5 01:27 發表
I already confirmed at  #47, Why I still can't receive PM?


resend 左lar,please check,thx^^

TOP

原帖由 FZ8028 於 2009-2-5 00:13 發表
想問呢隻線 岩唔岩呢款機頂盒用


9成9岩駛, 易唔易買ga?

[ 本帖最後由 master_yoda 於 2009-2-5 01:49 編輯 ]

TOP

可否上A shop交訂 我pm咗你d問題,你睇咗冇覆我

TOP