已取貨
Thank's A sir

TOP

已取貨~
thx A sir!!

TOP

認購名單


-------------------------------
大約星期5就可以提貨,買左線的網友就大約星期6~

---------- ...
A君 發表於 2011-8-30 21:10



    a sir 可唔可以應一應我

TOP

已在 10-Sep 取貨, 但兩部電腦都認不到其中一張卡. 是否需要自己到 magic pro 跟進?

謝謝

TOP

已取貨, TEST OK!THX!

TOP

請問A sir 我是買PM-V74的, 裝完driver後認到將card但無法啟動 錯誤代碼是10.
我是用win7-32bit.的,  ...
tlshum 發表於 2011-9-11 12:50 AM

問題已解决原來我的win7-32bit用來用盡4G RAM個program 會令將card 無法啓動,取消了就冇事

TOP

a sir 可唔可以應一應我
mo 發表於 13/9/2011 14:23


對不起,看不見你問我
請到代理處

TOP

已在 10-Sep 取貨, 但兩部電腦都認不到其中一張卡. 是否需要自己到 magic pro 跟進?

謝謝 ...
hacker1202 發表於 13/9/2011 16:24

對不起,這情況要到代理更換

TOP

已取貨, thx A sir...! :D

TOP

已取貨
唔該晒

TOP