本帖最後由 炎冬 於 2011-5-14 22:17 編輯
用USPS Priority Mail International...等緊CS覆~
tttim 發表於 2011-5-14 09:44



    有tracking number 嗎? 如有, 可以在hongkongpost or usps tracking 件貨件現在去到邊?到左香港未?  or 比海關扣起左便會慢D.

TOP

呢D貨,香港海關點會扣呀,只會係未到或者到左未派啫。

TOP

佢覆我話29/4寄出,亦都比左tracking我~USPS show 29/4由CHI走~之後就無update...CS o個邊話如果過多4日都未收到就同佢講~睇下佢點搞...各位唔好意思

TOP

唔該樓主~~~

TOP

會唔會有貨多左出黎?

TOP

大半個月都未見... 唔通寄失佐...

TOP

回復 246# ring2000


    應該唔會既~~請稍等多一會~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我會耐心等待

TOP

今日就係第4日
希望有好消息

TOP