咁到底應唔應該去攞?定係等你搞掂先?

TOP

原帖由 marcoivanching 於 2009-4-27 23:25 發表
今日拿了傘la~~~thx~!
不過我把傘係唔係無左個蓋ga~?
因為個手抦位包了膠, 檢查無留意~~
到返家拆了膠之後先發覺~~~

838178

邊款傘係0甘? 即係要等團長攪掂先攞得?

TOP

原帖由 安西光義 於 2009-4-28 13:43 發表

邊款傘係0甘? 即係要等團長攪掂先攞得?


8KS/D   3:縮骨遮:黑色雙層布 黑色直身軟膠手柄,自動開關  8骨

TOP

請問點解把 "8KS/SL (超輕設計 )" 連住遮骨啲布位有成排窿o既 咁多窿係咪佢啲設計黎

P1020037.jpg (62.82 KB)

P1020037.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 leyland1989 於 2009-4-28 17:33 發表
已到a shop了解情況
盡快會有答覆


You mean I shouldn't get them before you clarify this first?

TOP

而家d遮其實有無問題,拎得未架??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多謝你的極速跟進, 等你的好消息.
把8KS/D幾好, 幾實淨, 輕巧過我把係行山店買的三佰幾蚊貨仔, Nice Product  .

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP