初級D.I.Y 當前離線
進階會員
TOP
安西光義 當前離線
中級會員
原帖由 marcoivanching 於 2009-4-27 23:25 發表 今日拿了傘la~~~thx~! 不過我把傘係唔係無左個蓋ga~? 因為個手抦位包了膠, 檢查無留意~~ 到返家拆了膠之後先發覺~~~ 838178
mclainet 當前在線
原帖由 安西光義 於 2009-4-28 13:43 發表 邊款傘係0甘? 即係要等團長攪掂先攞得?
iamgozilla 當前離線
P1020037.jpg (62.82 KB)
下載次數:42
2009-4-28 15:45
leyland1989 當前離線
冬眠中.. 勿擾
Banned
h2210 當前離線
原帖由 leyland1989 於 2009-4-28 17:33 發表 已到a shop了解情況 盡快會有答覆
ddickyyy 當前離線