原帖由 vincenttom 於 2009-2-18 23:24 發表
團長大人,我想買Intel PT Lan card ,我可以點做呀,幫幫我啦,求求你.

我都想買~但要等多一年

TOP

有冇人走佬唔拎呀...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP