kkyau1984 當前離線
中級會員
原帖由 mcflurry 於 2010-1-10 21:22 發表 我都攞左了,正,唔哂帶咁多差電器上上落落了。
TOP
utoku 當前離線
mcflurry 當前離線
進階會員
原帖由 mcflurry 於 2010-1-11 10:48 發表 試用了,幾OK, 今朝打打下PSP冇電,馬上拿來差,繼續玩。另外差電都幾快,今朝個電話接近0電(9%),一個鐘度就差到接近滿,唔錯唔錯。
siuyin 當前離線
原帖由 siuyin 於 2010-1-11 17:50 發表 已取
原帖由 kkyau1984 於 2010-1-11 17:55 發表 thx ching 快d去充電 之後出report
原帖由 siuyin 於 2010-1-11 18:16 發表 全速充電中
原帖由 kkyau1984 於 2010-1-11 19:16 發表 哈哈, 你預佢充完都要4-5 hours 之後就等你sharing