原帖由 mcflurry 於 2010-1-10 21:22 發表
我都攞左了,正,唔哂帶咁多差電器上上落落了。


哈哈, 你enjoy就好啦
記得充夠電先用呀
thx for your support

TOP

己取, 試用中!!

TOP

Thanks ching
覺得點?
新L2AS charger要充成4-5 hours先full bo

TOP

試用了,幾OK, 今朝打打下PSP冇電,馬上拿來差,繼續玩。另外差電都幾快,今朝個電話接近0電(9%),一個鐘度就差到接近滿,唔錯唔錯。

TOP

原帖由 mcflurry 於 2010-1-11 10:48 發表
試用了,幾OK, 今朝打打下PSP冇電,馬上拿來差,繼續玩。另外差電都幾快,今朝個電話接近0電(9%),一個鐘度就差到接近滿,唔錯唔錯。


Thanks for your report mcflurry.
冇錯呀, 衣隻野充電真係幾快
我用L2S舊版充iphone都係around 1 hour就充到接近滿
如果有人成日出街帶幾部devices真係好有用
用2個USB port充電+5000mah

TOP

已取

TOP

原帖由 siuyin 於 2010-1-11 17:50 發表
已取


thx ching
快d去充電
之後出report

TOP

原帖由 kkyau1984 於 2010-1-11 17:55 發表


thx ching
快d去充電
之後出report

全速充電中

TOP

原帖由 siuyin 於 2010-1-11 18:16 發表

全速充電中


哈哈, 你預佢充完都要4-5 hours
之後就等你sharing

TOP

原帖由 kkyau1984 於 2010-1-11 19:16 發表


哈哈, 你預佢充完都要4-5 hours
之後就等你sharing

聽日先得閒試
今晚玩緊耳筒

TOP