A-shop 已取, Thanks

TOP

請問樓主幾時寄?
我未收到..

TOP

今日已取~~
A-shop

TOP

今日已在a shop取貨

TOP

我已經過左數
但未收到樓主的email回覆
有人收到樓主的email回覆嗎?

TOP

原帖由 lawhun0083 於 2009-9-26 00:44 發表
我已經過左數
但未收到樓主的email回覆
有人收到樓主的email回覆嗎?

Sorry!!!!!
SpreadSheet update.
因之前有些事情在身,
而導致25日才能寄出貨品,
實在抱歉,
閣下的貨品應可在星期一收到的,

TOP

請問會唔會考慮追加一團...?
剛好miss左...

TOP

已取.............ashop
thx.........

TOP

已取!thx

TOP

已取! Thanks!

TOP