hk852 當前離線
進階會員
TOP
阿峰 當前離線
長老會員
原帖由 hk852 於 2009-6-18 01:36 發表 真係由得佢
likson2003 當前離線
jeff_extergo 當前離線
cool4u_hk 當前離線
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
原帖由 jeff_extergo 於 2009-6-28 13:42 發表 佢好似出名係假貨佬 估唔到HKEPC都有佢足跡
Jamie06 當前離線
降頻降壓小子
wongzhizhi 當前離線
中級會員
G-核戰機 當前離線
永遠擺買屈人氏產品 又急又乾(肝)肝炎
原帖由 wongzhizhi 於 2009-7-6 00:22 發表 除非佢仲有賣緊冒牌貨品, 海關先做到野 如果人地無賣緊, 你憑咩野拉人呀