真係條氣唔順既咪上佢淘寶買野之後要佢面交 之後

TOP

原帖由 G-核戰機 於 2008-12-27 00:37 發表

有.....
可以join埋一起去海關總部示威
環額寫著 『HKEPC團購某會員賣假貨,政府無力監管』
口號:政府部門無能,連賣假貨都捉唔到人,香港係假貨之都


你地可以借高登宣泄不滿

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

回覆 203# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

雖然我買左對SONY耳筒都係$80 FOR電話HANDFREE
損失唔算大
但係其實睇多咁多版討論最後都係不了了之?

TOP

原帖由 cool4u_hk 於 2009-4-14 17:08 發表
唔知呢個係咪佢黎 ?
http://board.phonehk.com/viewpro.php?uid=91209

TOP

原帖由 符碌 於 2009-4-30 17:40 發表



咁幾時先拉佢

TOP



[ 本帖最後由 peter99030 於 2009-6-13 11:32 編輯 ]

TOP