ricky6076 當前離線
人
中級會員
TOP
阿峰 當前離線
長老會員
原帖由 G-核戰機 於 2008-12-27 00:37 發表 有..... 可以join埋一起去海關總部示威 環額寫著 『HKEPC團購某會員賣假貨,政府無力監管』 口號:政府部門無能,連賣假貨都捉唔到人,香港係假貨之都
HOYIN 當前離線
Banned
hkepckk 當前離線
進階會員
X-Fi 當前離線
Reventón
cool4u_hk 當前離線
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
civic1217 當前離線
符碌 當前離線
原帖由 cool4u_hk 於 2009-4-14 17:08 發表 唔知呢個係咪佢黎 ? http://board.phonehk.com/viewpro.php?uid=91209
原帖由 符碌 於 2009-4-30 17:40 發表 係
peter99030 當前離線
初級會員