回覆  A君

Hi A Sir, A shop自取的可取貨未?

Thanks.
wcychris 發表於 2/4/2015 12:53


未到啊

TOP

收到運輸公司解釋,話3月起已加價..
但廠方並無通知我,都係有網友告訴我,我問返廠先知..

認真唔好意思 ...
A君 發表於 2015-4-2 14:12


SORRY A SIR
加$5元是很小的事....但見網友說加$5元是送上樓的....所以不想被人搵笨.....

TOP

收到 但我青衣收左$44正常?

TOP

本帖最後由 jacky010 於 2015-4-2 15:36 編輯

尖咀今早11am已收,自己落office樓下攞 $0

TOP

他們說收我$65, 收了第一個電話後,等了兩個小時都未有第二個電話。

現在還未收貨。

TOP

電話都未有 .....

TOP

電話都未有 .....
matsu88 發表於 2015-4-2 18:20



+1

TOP

A SIR  已收貨及使用中.....
$25元不送上樓....

TOP

已收貨送上樓$37

TOP

已收貨,
上樓不用收費

TOP