團長可以把我都放後補嗎?
如果可以後補不了, 開個3團最好啊

TOP

原帖由 kenkenlok 於 2010-1-8 20:46 發表
團長可以把我都放後補嗎?
如果可以後補不了, 開個3團最好啊


好呀, 加埋你就7個backup
夠10個backup就考慮完團再同a-sir apply啦
第三團真係成團應該around 1 week就會有貨
因日本再冇長假期
thx for your support....

[ 本帖最後由 kkyau1984 於 2010-1-8 21:42 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 媽叉安 於 2010-1-8 21:40 發表
I backup too ~
Thanks !


Noted with thanks

TOP

Well received

TOP

just pick up from A shop, and charging now....., thanks for the arrangement.

TOP

thx for the chings above,
really appreciate for all your support and encouragement

[ 本帖最後由 kkyau1984 於 2010-1-8 22:25 編輯 ]

TOP

今日第一時間取了~ THX

[ 本帖最後由 phko 於 2010-1-8 23:15 編輯 ]

TOP

原帖由 phko 於 2010-1-8 23:15 發表
今日第一時間取了~ THX


you are welcome ching
hope you would enjoy it^^

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP