aR_man 當前離線
中級會員
原帖由 hellowong 於 12/9/2009 11:42 發表 請問蔥大哥2點嗱得貨味,因要趕住返工,謝謝
TOP
hkcs007 當前離線
進階會員
原帖由 a886 於 2009-9-12 14:47 發表 我都係等五團~ 因為好似有新野~先唔入今團~
hellowong 當前離線
初級會員
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 hellowong 於 2009-9-13 11:16 發表 Will A shop open on sunday?
a886 當前離線
特級會員
原帖由 hkcs007 於 13/9/2009 01:11 發表 儲定彈藥先買........ 但諗諗下會唔會放得太多錢落去..
ysc121 當前離線
waiyee 當前離線
晴朗 當前離線