原帖由 hellowong 於 12/9/2009 11:42 發表
請問蔥大哥2點嗱得貨味,因要趕住返工,謝謝

2點係仲未得住架..
要3點先OK

TOP

原帖由 a886 於 2009-9-12 14:47 發表
我都係等五團~
因為好似有新野~先唔入今團~

儲定彈藥先買........
但諗諗下會唔會放得太多錢落去..

TOP

Will A shop open on sunday?

TOP

原帖由 hellowong 於 2009-9-13 11:16 發表
Will A shop open on sunday?

YES

TOP

回覆 192# 的帖子

好多野都用得番架MA~
如果唔嫌用到殘~

TOP

原帖由 hkcs007 於 13/9/2009 01:11 發表

儲定彈藥先買........
但諗諗下會唔會放得太多錢落去..

$,,係搵黎使的

TOP

奇怪...
一set3米水管
+vga+nb+3米水管
應該6米...
點解今日A sir比5米我?
返來睇先知
甘姐係點?
我未上機..係唔係可以換?
定你打錯左應該係3+2?

[ 本帖最後由 ysc121 於 2009-9-14 19:38 編輯 ]

TOP

樓主....我都買左2套...今日上第二套加MOS.
先發現原來果2個MOS...唔岩用....

可唔可以換架-.-
p5k pro asus

TOP

到咗貨啦??

TOP

回覆 199# 的帖子

第四團..到左LA

TOP