No.45拎左啦! Thanks!

TOP

原帖由 Tea-Back 於 2009-2-13 13:13 發表
可否面交?
THS
原帖由 Tea-Back 於 2009-2-13 18:50 發表
樓主會唔會去開港島區呀

樓主開團嘅時候已經講明發貨到A shop
如果你自己唔方便去A shop
點解唔係join團前問清楚先呢??

TOP

No.40 己取

TOP

原帖由 Tea-Back 於 2009-2-13 18:50 發表
樓主會唔會去開港島區呀

唔好意思呀,因為小弟工作係周圍走,地點不定,而且住O係天水圍,所以無法與你面交及到港島區~

TOP

No 47 已取

TOP

NO.99 has taken

[ 本帖最後由 edanting 於 2009-2-14 01:33 編輯 ]

TOP

no. 72 has been taken by myself~thx

[ 本帖最後由 calvinleehk 於 2009-2-14 01:34 編輯 ]

TOP

No.50 己取

TOP

已取

TOP

no.16 已取

thx~~

TOP