imlook 當前離線
初級會員
TOP
I7965 當前離線
中級會員
FEA 當前離線
唔駛騰,no problem!
進階會員
KANKK3 當前離線
港島的,有沒有朋友收到? FEA 發表於 2015-4-2 11:24
kavenyan 當前離線
gkk 當前離線
20XX年目標是............
wcychris 當前離線
收到電話下午送,送上樓收$25 gkk 發表於 2015-4-2 12:08
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
收到電話1~2小時後到...講明要收$25元....問是否是否送上樓...是不包送上樓的? 網上見網友說收$25元是包 ... KANKK3 發表於 2/4/2015 13:09