本帖最後由 rex_lyl_lkyamb 於 2011-5-19 03:11 編輯

已取,已試,100%work

TOP

貨已取,測試成功無壞貨。thx
下團唔知幾時開呢?
osmond 發表於 2011-5-14 01:20 AM



C兄仲有興趣???

TOP

手控變色,有下團未?

TOP

已取,未測試

TOP

手控變色,有下團未?
spl7007 發表於 2011-5-19 01:37 AM



甘快開團我怕小人要

TOP

甘快開團我怕小人要
RightAudio 發表於 2011-5-19 23:11



   今日拎左介買埋牛, 5條買得太少
幾個朋友都話有興趣
唔該晒師兄你先

TOP

回復 186# danyin


    如果係你地全部要幾多條左右?

TOP

回復 187# RightAudio


    星期1返公司問下

TOP

回復  RightAudio


    星期1返公司問下
danyin 發表於 2011-5-21 01:20 PM



等你...

TOP

已全部提取

TOP