原帖由 candychan611 於 2010-1-7 10:18 發表


好似唔係用來睇的…係咪用來錄 radio???


部機唔o係手...不如你試下
有關討論post去呢條link~
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1394522&extra=page%3D1

[ 本帖最後由 tttim 於 2010-1-7 10:22 編輯 ]

TOP

已取貨唔記比佢差3個鐘....
差電係唔係就咁插係usb到就可以??
使唔使set 咩mode果類??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 goldfish 於 2010-1-7 21:23 發表
謝謝樓主, 今日已取
叉電中


enjoy~

TOP

好似又減價wor~~請求快o的開第二團啦

http://www.amazon.com/dp/B002MAP ... 3/?me=ATVPDKIKX0DER

TOP

原帖由 chansc02 於 2010-1-8 19:25 發表
好似又減價wor~~請求快o的開第二團啦

http://www.amazon.com/dp/B002MAP ... 3/?me=ATVPDKIKX0DER

好野, 希望快D開團啦

TOP

原帖由 chansc02 於 2010-1-8 19:25 發表
好似又減價wor~~請求快o的開第二團啦

http://www.amazon.com/dp/B002MAP ... 3/?me=ATVPDKIKX0DER


  正~~

TOP

2G USD$ 29.99  
好吸引

TOP

我想知呢團個400蚊點計出黎

TOP