hkarmy01 當前離線
Moderator
原帖由 符碌 於 2008-10-16 17:22 發表 今日去攞返隻耳機,另外就係檢驗結果證明
TOP
符碌 當前離線
進階會員
原帖由 hkarmy01 於 2008-10-19 00:24 發表 唉...家陣件事睇黎都係不了了之...真無奈... 日後難保又有翻版事件發生... 團購靠個信字...有人有心玩野都真係無符...
Nazcar 當前離線
原帖由 符碌 於 2008-10-19 23:06 發表 不過Sennheiser個服務真係幾好,唔係幫襯佢地都肯同我地搞咁多野,我o個個MX500應該係ship左去星加坡去檢驗,因為用左一個特別透明袋包住比返我
hkepckk 當前離線
原帖由 Nazcar 於 2008-10-31 12:48 發表 而家事件最後點?
dellasus 當前離線
I like AMD
tonychoy111 當前離線
中級會員
mlau 當前離線
電腦迷 當前離線
人事每天多變更, 誰亦盼望有一些預感
Banned
原帖由 電腦迷 於 2008-11-12 23:26 發表 咁我隻BOSE 耳筒係咪老翻黎架?