SURE~
ranlai 發表於 2011-8-13 01:19


咁要請師兄飲汽水啦…

TOP

咁要請師兄飲汽水啦…
edgeyim 發表於 2011-8-13 01:21



    師兄喜歡BEER BEER

TOP

有冇師兄知呢隻野 support Mac OS 嗎?
因為聽說 Mac 唔 support write in NTFS. 而呢隻盒好似只 support NTFS...

TOP

有冇師兄知呢隻野 support Mac OS 嗎?
因為聽說 Mac 唔 support write in NTFS. 而呢隻盒好似只 support N ...
knife007 發表於 2011-8-14 19:32


要另外裝野 (e.g. Paragon NTFS)先得

TOP

早一日(16號)得唔得,因為要出遊!
ypco 發表於 2011-8-10 12:26



回ypco兄~
貨已到港~
但今日仲未入倉~
聽日應該好窄~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁冇辦法,22號先能到A shop拎,怕唔好彩個件壞貨冇其他換比我!THX!
ypco 發表於 2011-8-15 13:03



今水唔怕~因為上次經驗代理預多左少少黎緩衝~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁放心好多,怕唔怕到時有人冒領?因為好容易,冇證明邊個係epc會員!
ypco 發表於 2011-8-15 13:13



    可以放心A-SHOP要SIGN IN個HKEPC ACCOUNT先可提貨~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP