edgeyim 當前離線
進階會員
SURE~ ranlai 發表於 2011-8-13 01:19
TOP
ranlai 當前離線
元老會
咁要請師兄飲汽水啦… edgeyim 發表於 2011-8-13 01:21
knife007 當前離線
中級會員
KinChungE 當前在線
長老會員
有冇師兄知呢隻野 support Mac OS 嗎? 因為聽說 Mac 唔 support write in NTFS. 而呢隻盒好似只 support N ... knife007 發表於 2011-8-14 19:32
早一日(16號)得唔得,因為要出遊! ypco 發表於 2011-8-10 12:26
ypco 當前離線
Banned
咁冇辦法,22號先能到A shop拎,怕唔好彩個件壞貨冇其他換比我!THX! ypco 發表於 2011-8-15 13:03
咁放心好多,怕唔怕到時有人冒領?因為好容易,冇證明邊個係epc會員! ypco 發表於 2011-8-15 13:13