ranlai 當前離線
元老會
原帖由 天河明人 於 2009-2-11 22:50 發表 咁姐係1900之後可以拎?? 另外我想問可唔可以港鐵站交收?
TOP
原帖由 chunhoo 於 2009-2-11 22:56 發表 有冇盒子後補呀??? 可以即時付款! ITEM 1:盒子 x 1
hkebsxp 當前離線
中級會員
edanting 當前離線
goforit 當前離線
blacklist緋村劍心,謝謝愛&kenki ..
Banned
leoleotse 當前離線
原帖由 goforit 於 2009-2-12 21:02 發表 took thx.
nayukimin 當前離線
タツミ = ココナ?! > < ...
panpan01 當前離線
毛仔!!!!
進階會員
jackysleepy 當前離線
斯路頓 當前離線