原帖由 天河明人 於 2009-2-11 22:50 發表
咁姐係1900之後可以拎??
另外我想問可唔可以港鐵站交收?

~對~19:00後可取~19:00 前的某一個時間我是會放上A-SHOP的.
~港鐵站交收比較困難,因為在這個時間我仍在工作中(不知道自己會在那個地方工作)

TOP

原帖由 chunhoo 於 2009-2-11 22:56 發表
有冇盒子後補呀???
可以即時付款!
ITEM 1:盒子 x 1

沒有餘貨了.

TOP

今晚就出 ~
thx

[ 本帖最後由 hkebsxp 於 2009-2-12 10:44 編輯 ]

TOP

我會o係聽日先去提貨..發燒中

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 goforit 於 2009-2-12 21:02 發表
took
thx.

me too

TOP

我都get左, thx~~

TOP

已取,THX

TOP

37 已取, thx~!!!

TOP

我都已取(74),thx

TOP