hkepckk 當前離線
進階會員
原帖由 阿峰 於 2008-10-1 22:20 發表 政府唔做野或者佢唔返香港 你都吹佢唔漲 單野拖左咁耐 其實都預左會不了了之 不過咁樣可以比你地睇下香港政府係點做野
TOP
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
FOWLER打不死 當前離線
特級會員
原帖由 A君 於 2008-10-2 23:15 發表 係咪應該聯署到海關要求跟進?
肥媽 當前離線
中級會員
善良風 當前離線
初級會員
man197811 當前離線
符碌 當前離線
原帖由 肥媽 於 2008-10-3 22:15 發表 AMDXP3000+現在確實是在周生生所說的論壇內混. 還常常理直氣壯地回POST. 各位為何不試試去問個究竟.
donalduck 當前離線
結果.JPG (105.94 KB)
下載次數:117
2008-10-16 17:22