原帖由 阿峰 於 2008-10-1 22:20 發表



政府唔做野或者佢唔返香港
你都吹佢唔漲
單野拖左咁耐
其實都預左會不了了之
不過咁樣可以比你地睇下香港政府係點做野


雖然我冇份, 但係都登epc 班brothers 唔抵

TOP

係咪應該聯署到海關要求跟進?

TOP

原帖由 A君 於 2008-10-2 23:15 發表
係咪應該聯署到海關要求跟進?

應該la
所有受害人要團結起來

查實A君你有無條友的電話NUMBER ?
有就比埋海關查佢出來LA

TOP

AMDXP3000+現在確實是在周生生所說的論壇內混.
還常常理直氣壯地回POST.
各位為何不試試去問個究竟.

TOP

哎, 去集體報警啦!! 騙案 先有得做 .

騙案唔係海關, 浪費時間啦

TOP

個D政府部門久唔久做一單上下報紙電視交下差,你真係有事搵佢就知得一肚氣,佢唔笑你硬膠已經好俾面,我曾接觸過商罪科、食環、海關、差佬、icac、生果報、議員、電管局、勞工署、有D就笑你硬膠、有D就講左幾句就話唔受理叫你走,有D書面回覆左話會處理但幾年都無做到,只有消委會做到下野!佢地幫到你個次你就真係好彩到嘔。

TOP

原帖由 肥媽 於 2008-10-3 22:15 發表
AMDXP3000+現在確實是在周生生所說的論壇內混.
還常常理直氣壯地回POST.
各位為何不試試去問個究竟.

o係o個個論壇入面,佢之前曾經向會員推銷佢D耳機,個價仲平過團購,但D人都好醒目話佢係唔係淘寶o個D耳機,都冇人信佢講D耳機真係咁平,而且佢都冇回應過o個位懷疑D耳機係假o既會員,反而我地呢邊就個個都信佢

TOP

有關我隻MX500,Sennheiser o個邊終於有答覆,唔係佢地o既野黎

TOP

我都剛收到Sennheiser Office報告,有關我2隻CX500都是唔係佢地o既野黎.

TOP

今日去攞返隻耳機,另外就係檢驗結果證明

結果.JPG (105.94 KB)

結果.JPG

TOP