A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
回復 A君 唔通我記錯我寄賣時唔係有單嗎 hiro1215 發表於 30/4/2010 21:21
TOP
hiro1215 當前離線
中級會員
86540708 當前離線
初級會員
maxima1314 當前離線
a sir請問有冇得開頂蓋360冷排窿?? maxima1314 發表於 1/5/2010 20:46
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
[quote]A Shop 發售貨品列表 1 新款超清型仔webcam 即插即用,無需驅動 自動對焦,可夾 mon-----$99 ... computerman2 發表於 3/5/2010 17:16
有貨的~~~ A君 發表於 2010-5-3 20:26
kevin3125 當前離線
今日收工落來買了,已裝好機箱內,DIYFORCE LED LIGHT d燈光很強很靚,物超所值 ,thx a君版主 :lovelin ... computerman2 發表於 3/5/2010 20:36