回復  A君
唔通我記錯我寄賣時唔係有單嗎
hiro1215 發表於 30/4/2010 21:21


肯定記錯了~~
當你黎收錢時我會要你証明身份的

TOP

噤唔該晒,我重係度狂找張單,我記錯有單所以冇來拿錢

TOP

请问砌机要几钱呢?

TOP

a sir請問有冇得開頂蓋360冷排窿??

TOP

a sir請問有冇得開頂蓋360冷排窿??
maxima1314 發表於 1/5/2010 20:46


咩機箱?

TOP

[quote]A Shop 發售貨品列表 1

新款超清型仔webcam 即插即用,無需驅動
自動對焦,可夾 mon-----$99



------- ...
A君 發表於 2008-10-31 15:57 [/quote

DIYFORCE LED LIGHT <--唔知而家仲有現貨係度嘛? 謝謝,  因為我想買2條....唔該哂 版主

TOP

[quote]A Shop 發售貨品列表 1

新款超清型仔webcam 即插即用,無需驅動
自動對焦,可夾 mon-----$99



...
computerman2 發表於 3/5/2010 17:16


有貨的~~~

TOP

有貨的~~~
A君 發表於 2010-5-3 20:26



    今日收工落來買了,已裝好機箱內,DIYFORCE LED LIGHT d燈光很強很靚,物超所值 ,thx a君版主

TOP

本帖最後由 kevin3125 於 2010-5-3 21:10 編輯

A 牌LED fan有冇附送3pin頭轉4 pin頭?
如冇,A SHOP有冇3pin頭轉4 pin頭?幾錢到?

TOP

今日收工落來買了,已裝好機箱內,DIYFORCE LED LIGHT d燈光很強很靚,物超所值 ,thx a君版主 :lovelin ...
computerman2 發表於 3/5/2010 20:36


多謝你

TOP