A sir 我2o号入數l
但之前email send 唔到
現己補回。麻煩你跟一跟

TOP

A sir 我2o号入數l
但之前email send 唔到
現己補回。麻煩你跟一跟
ahon 發表於 25/3/2015 12:36


收到

TOP

本帖最後由 kwlgoal 於 2015-3-26 21:41 編輯
回覆  A君

第7團
kwlgoal 發表於 2015-3-25 01:13




請問有冇得買香個扶手?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

冇買,不過想問點拎番屋企?
sorryman 發表於 27/3/2015 07:32


運輸送到樓下的

TOP

重收唔收單?
M38 黑色  x 1  
送住宅
Thanks.

TOP

ASIR 重收唔收單 又MISS左喇           

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2162904

TOP

同問
重收唔收單
啱啱先留意到

TOP

今團過1、2日就會安排發貨,有消息我會再公佈~

TOP

回覆 169# A君

so quick~~~~ thz A sir

TOP