All the good are in a shop already......everybody plz go to a shop and pick up the good ASAP
Thank you very much

TOP

ding...just gone to A Shop and forgotten to get it...

TOP

已取, thanks
以為個側背袋真係好細, 拎到實物原來係無咁細
另外個袋真係幾正

[ 本帖最後由 kentinko 於 2009-8-26 07:37 編輯 ]

TOP

我都拎左啦, 但未update list

TOP

原帖由 logistica 於 2009-8-26 11:28 發表
我都拎左啦, 但未update list

放心...picked係果張list唔多重要
a shop手到有張最update mark哂已取貨既朋友(而且我自己本人唔到9/5都唔sure係未人齊拎哂貨 )

TOP

已取, 謝謝

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 adrianmak 於 2009-8-26 12:31 發表
这个backpack 是给摆放notebook 用的吗?

yes

TOP

已取...........thx

TOP

已取,
Good Quality and Outlook,
Thanks~

TOP