想問....果兩個待機架有冇多D圖/相關網站睇睇?

TOP

想問....果兩個待機架有冇多D圖/相關網站睇睇?
chengkf123 發表於 23/3/2010 00:04


http://www.aluminipc.com/

TOP

Aluminipc 亞架力超頻架---- $399
有多點資料嗎??
上網不見有

TOP

Aluminipc 亞架力超頻架---- $399
有多點資料嗎??
上網不見有
luckmal 發表於 24/3/2010 00:50


跟鋁版只分別在"主板"是5mm厚亞加力膠
數量有限,要買襯手了

TOP

本帖最後由 ss08116g 於 2010-3-24 21:41 編輯

A sir~我聽日會叫我個fd幫我去A shop買12cm 級散熱器 Tranquillo  --- $268呢隻嘢,因為我本人唔得閑去.但因為我朋友唔系好熟呢D嘢,所以我會抄底個名俾佢拿去,到時麻煩a sir幫幫佢~THX

TOP

A sir~我聽日會叫我個fd幫我去A shop買12cm 級散熱器 Tranquillo  --- $268呢隻嘢,因為我本人唔得閑去.但因 ...
ss08116g 發表於 24/3/2010 21:39


明白並先多謝你。

TOP

有冇吸震膠釘買?幾錢?

TOP

本帖最後由 ss08116g 於 2010-3-25 17:39 編輯
明白並先多謝你。
A君 發表於 2010-3-25 13:39



    買咗喇,唔該曬~不過個扣具岩好頂住個機頂風扇用唔到機頂風扇

TOP

有冇吸震膠釘買?幾錢?
kwanchuntat 發表於 25/3/2010 14:54


yes ar , $19

TOP

A sir, 我今日下晝上去睇個MON座OK ma?

TOP