thankyou......

TOP

本帖最後由 hollywun 於 2011-10-3 20:07 編輯

hollywun x1 + 20蚊多三枝鏢 後補 已pm
今果星期三或星期四下午黎取貨,請通知我,係唔係confirm咗,以免白行一次!thx

TOP

上星期已取了. Thanks.

TOP

已於星期日(03/10)完成交收了 

TOP

已取
thanks

TOP

iceiceice x2 + 20蚊多三枝鏢 在 26 sep 已pm過
今果星期晚上取貨,請通知我,thanks ching

TOP

已經 PM 咗 email address 但仲未收到 email 喎

TOP

已經 PM 咗 email address 但仲未收到 email 喎
亞星 發表於 2011-10-6 10:12


等埋全部人攞曬貨先, 而家仲有兩個後補團友未攞

TOP

回復 158# An哥


    我下午取

TOP

get it thanks

TOP