本帖最後由 蔥頭 於 2011-7-18 15:29 編輯
Larkooler 新三分水冷套裝 + VGA
vga係咪3分射咀?
abc342101235 發表於 2011-7-18 09:43


3分射咀

TOP

另外見到個網,
新三分水冷,
係包   4.三分PU管(3米長) ??


問題2: 岩跑完文,見到最好cpu + gpu 最好加多個 ...
alexfok 發表於 2011-7-18 10:04


係? 我問問佢先.....

我開團既...一定緊係叫你買返larkooler啦....$400
不過其他冷排都無問題....

TOP

唔好意思,我想問下水箱面板係唔係要講明要咩色
kklai 發表於 2011-7-18 13:08


無講就係黑色....

TOP

另外見到個網,
新三分水冷,
係包   4.三分PU管(3米長) ??


問題2: 岩跑完文,見到最好cpu + gpu 最好加多個 ...
alexfok 發表於 2011-7-18 10:04



ching 介唔介意share 你睇個個網站呀?

TOP

無講就係黑色....
蔥頭 發表於 2011-7-18 14:12


建議喺首頁標明顏色選擇同加入黑白兩色嘅相片

另外,請問係咪要今日入錢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

建議喺首頁標明顏色選擇同加入黑白兩色嘅相片

另外,請問係咪要今日入錢? ...
Yraedry 發表於 2011-7-18 14:33



  29號前入最好啦

TOP

唔好意思,新手太多野問.

我見到e個post 2把fan 係黑色?



但係你比條link 係白色fan ? 想要黑色~~ ...
alexfok 發表於 2011-7-18 14:48


白色係上代...
新既都係黑色架啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP