蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
Larkooler 新三分水冷套裝 + VGA vga係咪3分射咀? abc342101235 發表於 2011-7-18 09:43
TOP
另外見到個網, 新三分水冷, 係包 4.三分PU管(3米長) ?? 問題2: 岩跑完文,見到最好cpu + gpu 最好加多個 ... alexfok 發表於 2011-7-18 10:04
唔好意思,我想問下水箱面板係唔係要講明要咩色 kklai 發表於 2011-7-18 13:08
ken1437 當前離線
中級會員
Yraedry 當前離線
無講就係黑色.... 蔥頭 發表於 2011-7-18 14:12
alexfok 當前離線
ABC君
Banned
建議喺首頁標明顏色選擇同加入黑白兩色嘅相片 另外,請問係咪要今日入錢? ... Yraedry 發表於 2011-7-18 14:33
唔好意思,新手太多野問. 我見到e個post 2把fan 係黑色? 但係你比條link 係白色fan ? 想要黑色~~ ... alexfok 發表於 2011-7-18 14:48