我應該也有入數, 請檢查

TOP

原帖由 stranger1202 於 2009-9-8 20:09 發表
我應該也有入數, 請檢查

ok了

TOP

幾時有貨拿??

TOP

ching, 期待可以早d拎到貨黎玩啊...

TOP

回覆 154# 的帖子

我應該也有入數, 請檢查

TOP

原帖由 airwaves 於 2009-9-11 02:29 發表
我應該也有入數, 請檢查

SORRY 收不到你所發出E-MAIL


=====================分隔線================================



因為貨件未到曬
好大機會要下星期才可以交收

[ 本帖最後由 fyt7y8 於 2009-9-11 11:58 編輯 ]

TOP

會唔會再開多團?

TOP

原帖由 fyt7y8 於 2009-8-26 08:26 PM 發表
以下時預計時間
當然有機會提早的

26/8 開團 (完成)
2/9 截止報名
6/9 截止交付訂金
8/9前 訂貨(如果12日之前所有人交付了訂金,就可以更早訂貨)
14/9前到貨

想問係咪即係今日會到貨?

TOP

原帖由 master_hong 於 2009-9-13 11:47 發表

想問係咪即係今日會到貨?

你預計我星期3/4 會放上A

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP