我都想要一條

TOP

留名
a sir要1set plz..   
不過仲有冇呢?

[ 本帖最後由 terence0103 於 2009-2-16 17:46 編輯 ]

TOP

原帖由 hk852 於 2009-2-16 17:31 發表
A sir 我係第55條
聽日(17號) 下午(早過5點) 嚟攞得唔得ar??
thx

ok~~~

TOP

A sir
要1條
仲有冇?
如有請留~~
最快幾時有得攞?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 leyland1989 於 2009-2-16 18:42 發表
a sir 佢係2.5mm 頭定3.5mm頭  
2.5mm插得入唔該預我一條


3.5MM頭, 2.5MM既機要用轉插

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問 A sir , A shop 是不是食飯時間(13:00 - 14:00)都開?
打算明天食飯時間來取貨~~

TOP

要一條..thx..

TOP

A sir, 明日下午6:30來拿得唔得? Pay cash! Thx!

TOP